Obchodní podmínky

platné od 1.1.2020

Pizzerie San Marino nabízí rozvážkovou službu do většiny obydlených částí na území města Kladna a jeho okolí.

Vyhrazujeme si právo nerozvážet do některých oblastí, popřípadě nerozvážet zákazníkům se špatnou platební morálkou. Otevírací doba provozovny je 11:00 – 22:00. Poslední objednávka rozvozu je 21:15. Otevírací doba může být měněna.

Povinností kurýra je vždy doručit zásilku k prvním dveřím. Doručování "do patra", či ke dveřím bytu není součástí služby, tedy odvíjí se dle libovůle kurýra, nebo aktuální vytíženosti provozovny. Doručování "do patra", či ke dveřím bytu je možné pouze po předchozí domluvě, a to jen v případě zdravotního omezení zákazníka. 

Platební podmínky

Za naše služby a produkty můžete platit kurýrovi v hotovosti nebo stravenkami na které se nevrací žádná hotovost. Kurýrovi nelze platit kartou.Naši řidiči z bezpečnostních důvodů u sebe nemají více než 1000,- Kč v hotovosti, prosíme, připravte si drobné. Veškeré platby probíhají v české měně, pokud není předem domluveno jinak. Peníze si prosím přepočítejte při placení. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Platbu za objednávku v eshopu můžete uhradit prostřednictvím internetové platební brány GP webpay která umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterPass a MasterCard Mobile.

Produkty

Obrazový materiál na webu www.pizzakladno.cz je pouze ilustrativního charakteru, proto prosím počítejte s tím, že reálně se produkty mohou lišit, nemohou tedy proto být považovány jako oprávněný důvod reklamace.

Nápoje a některé produkty mohou být bohužel dočasně vyprodány. V těchto případech vám bude nabídnuta alternativa. Nápoje a sladké se rozváží pouze s pizzou.

Záruka spokojenosti

Pizzerie San Marino dodává jídla za použití čerstvých a kvalitních surovin. Pokud se i přesto stane, že nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni, poskytujeme výměnu produktu, nebo vrácení peněz. Místem reklamace je vždy pizzerie San Marino ve které byl daný produkt zakoupen. Při dovozu je kontaktním místem email sanmarino@pizzakladno.cz kam prosím zasílejte fotografii včetně účtenky.

Dodací lhůty

Zajišťujeme rozvoz jídla, s garancí teploty a brzkým dovozem Vaší objednávky a to od 40 do 120 minut od objednání. Naneštěstí, ne vždy jde vše tak, jak bychom si přáli. Proto některé faktory, jako například počasí nebo dopravní situace nám v této snaze mohou bránit. Za zpoždění zaviněné vyšší mocí (nehoda, výpadek elektrického proudu, apod.), nemůžeme nést odpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace. V případě komplikace budete telefonicky vyrozuměni.

Doprava

Pizzerie San Marino dodává jídla do obydlených částí města Kladna a jeho oklolí dle ceníku.Mimo uvedená pásma je možná doprava pouze po telefonické dohodě a to za každý započatý 1 kilometr je účtován poplatek 10Kč/1km. Maximální dojezdová vzdálenost se může měnit dle aktuální vytíženosti provozovny.

Autorská práva

Veškerý obsah těchto stránek, jako obrazové materiály, texty, názvy akcí a software je majetkem  JTJ DREMS MEDIA s.r.o., IČO: 24249335 viz https://www.pizzakladno.cz/autorska-prava

Ochrana osobních údajů

Registrací, případně potvrzením a odesláním objednávky dáváte souhlas k tomu, aby Vámi uvedené údaje byly zpracovány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů pro další využití za účelem zásilkového prodeje v rámci obchodních aktivit pizzerie San Marino.

Kontakt

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací